Nyheder
Ny hjemmeside for afleveringskunder

Autorola Danmark lancerer ny hjemmeside med fokus på at guide afleveringskunder igennem deres afslutning på leasingperioden. Vi har sammensat guides til før, under og efter aflevering.
Vi guider afleveringskunder til en smidig afslutning på leasingperioden
Vi er glade for at kunne lancere vores nye hjemmeside, der skal hjælpe med at lede leasingkunder trygt og roligt igennem processen med at aflevere deres leasingbil.
Vi ved alle hvor nervepirrende det kan være at skulle aflevere den første leasingbil, og der er så mange spørgsmål og usikkerheder, som man søger svar på. Hvis vi kan hjælpe med at give et overblik over processen og ro i maven, har vi nået vores mål med hjemmesiden.
Forhåbentlig kan den også hjælpe vores kunder, leasingselskaberne, som et sted, hvor de kan sende deres kunder hen for yderligere information.
Hjemmesiden er skabt i den nye visuelle identitet, som Autorola Group lancerede tidligere på året.
Nyt navn, nyt logo og ny visuel identitet
Tidligere på året præsenterede Autorola Group en ny visuel identitet, herunder et nyt logo, en ny farvepalet og ny typografi. Autorola har eksisteret siden 1996, og for første gang i 28 år har brandet fået et visuelt identitetsløft.
Det moderne design afspejler virksomhedens transformation fra en dansk pioner inden for online bilauktioner til en global leder, der leverer innovative digitale løsninger på tværs af flere forretningsområder inden for bilindustrien.
Målet med den nye identitet er at skabe et moderne, professionelt og genkendeligt brandudtryk, der styrker forbindelsen mellem alle tre forretningsenheder (Autorola Marketplace, Autorola Solutions og Indicata part of Autorola) og samtidig styrker den samlede relation til Autorola Group.